Participants de Masquef@ula
Feb
6
2010
dina2009039
comentari
Publicat per Millán Arroyo, Mari el dia 6 Febrer 2010

A Masquef@ula els mestres són els avis i àvies

Des del mes de gener un grup d’e gent gran que ja han fet cursos a Masquef@ula ensenyen informàtica a d’altres persones grans que comencen.

Així, s’aconsegueix que la gent gran que ja té coneixements i experiència puguin compartir-les amb d’altres avis i àvies interessats a iniciar-se en el món de la informàtica. A la vegada uns i altres s’ajuden mútuament.

Les sessions, que s’allargaran fins al març, tenen lloc cada divendres al Centre Tecnològic Comunitari i compten amb el suport de la professora en Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) Yolanda Anguita.

En les classes els avis i àvies fan activitats com ara aprendre a elaborar un calendari, fer-se el seu propi facebook, usar el correu electrònic o cercar informació i imatges a Internet. L’objectiu és que, amb el suport de la gent gran que ja té experiència, els nous alumnes coneguin eines que els siguin d’utilitat en el seu dia a dia, per exemple a l’hora de relacionar-se amb les famílies i amistats.

El curs d’informàtica per a la gent gran és una iniciativa de l’Ajuntament de Masquefa per lluitar contra la fractura digital i aconseguir que els avis i àvies no quedin exclosos de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació.

Cerca a Notícies

Cerca per temes
Cerca lliure

Notícies relacionades

Envia un nou comentari

El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.
CAPTCHA
Aquesta pregunta és per a evitar missatges o subscripcions automàtics i no desitjats.
2 + 8 =
És necessari resoldre aquest problema matemàtic simple. Per a 1+3, posa 4.