Dissabte coneixerem els guanyadors dels Premis Blocs Catalunya 2011
La Seu d'Urgell acollirà aquest cap de setmana l'acte de lliurament de premis i d'altres activitats que s'organitzen al voltant dels Premis Blocs Catalunya 2011. Els blocs guanyadors es donaran a conèixer durant la gala de lliurament de premis, que començarà dissabte 1 d'octubre a les 20:00 hores
Després d'una votació popular per Internet, fa un parell de setmanes es van donar a conèixer els finalistes de les diferents categories dels Premis Blocs Catalunya. Ara la decisió està en mans del jurat. Podeu consultar la llista de finalistes, on segur que trobareu alguns noms coneguts!
Les activitats començaran divendres 30 de setembre al vespre, amb una cata de maridatges de productes autòctons de La Seu d’Urgell. L'assistència és lliure, però cal confirmació.
Dissabte 1 d'octubre a les 18:00 hores se celebrarà la taula rodona “Emprendre: del Pirineu al Món”. Tindrà lloc a la Sala de Cultura Sant Domènec, on un cop s'acabi la conferència tindrà lloc la gala de lliurament de premis.
Per poder assistir a la gala cal registrar-se a la plana web stic.cat i confirmar l'assistència. També hi ha l'opció d'acudir al sopar que se celebrarà després.
Notícies relacionades
Relevant Content
- Oberta la inscripció a la nova edició dels Premis Blocs Catalunya
- 26 blocs guardonats, als Premis Blocs Catalunya
- Convocats els Premis Blocs Catalunya 2011
- Últims dies per presentar-se als Premis Blocs Catalunya 2012
- Ja podeu presentar els vostres blocs educatius al Premi Espiral Edublogs
- Lliurament dels Premis Blocs Catalunya 2012










