Barcelona participarà a l'esdeveniment Twestival de Twitter
El 24 de març Barcelona serà una de les 200 ciutats que acolliran un esdeveniment en el marc del Twestival Local 2011. Amb el Twestival o Festival de Twitter es pretén col·laborar amb entitats sense afany de lucre de diferents parts del món i generar un canvi global actuant localment.
A través dels festivals organitzats arreu del món es recaptaran fons i es donaran a conèixer les organitzacions no lucratives locals que tinguin un gran impacte en les seves comunitats respectives.
El Twestival BCN donarà suport als Pallapupas, una organització de pallassos professionals amb formació artística i mèdica que creen un espai per al somriure i el joc als hospitals catalans des de l'any 2000.
Encara falta concretar el lloc on es realitzarà el festival a Barcelona, però ja hi ha tot un equip de persones voluntàries treballant en l'organització de l'esdeveniment.
Més informació a:










