Imatge de plànols
Abr
18
2012
dina5044
comentari
Publicat per Besolí, Anna el dia 18 Abril 2012

Jornada sobre la reforma del Text Refós de la Llei d'urbanisme

Dimarts 24 d'abril, la sala auditori del Punt TIC de l'Alt Urgell acollirà la Jornada sobre la reforma del Text Refós de la Llei d'urbanisme.

Aquesta llei s'emmarca en el context de mesures legislatives impulsades pel Govern de la Generalitat amb els objectius d'agilitar i de reestructurar l'Administració, de simplificar la regulació administrativa i de promocionar l'activitat econòmica.

D'una banda, la nova regulació introdueix en la Llei d'Urbanisme diverses mesures per al complient d'aquests objectius i té present les especificitats de Catalunya, on conviuen grans ciutats de forta complexitat amb pobles de poca població, tot permetent modular determinats requeriments en funció de les diferents realitats.

D'altra banda, la reforma aporta millores en diversos aspectes que, a la pràctica no s'han mostrat prou eficients per al compliment de les finalitats preteses o que generaven dubtes que calia aclarir.

Es tracta, per tant, d'una reforma legal que pretén respondre amb eficàcia les necessitats diverses, actuals i futures, i que convé conèixer les seves potencialitats per tal que constitueixi una eina útil, especialment per a les administracions urbanístiques.

La jornada està organitzada per la Direcció General d'Ordenació del Territori i Ubanisme juntament amb la Secretaria de Territori i Mobilitat.

Cerca a Notícies

Cerca per temes
Cerca lliure

Notícies relacionades

Comentaris

Publica un comentari

El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.
CAPTCHA
Aquesta pregunta és per a evitar missatges o subscripcions automàtics i no desitjats.
18 + 2 =
És necessari resoldre aquest problema matemàtic simple. Per a 1+3, posa 4.