KZgunea, triada millor projecte per al desenvolupament de la societat de la informació
Els Premis AUTELSI, que es lliuraran el 25 de febrer, destacaran la tasca que realitza KZgunea, Xarxa Basca de Centres d'Accés i Formació a Internet, per al desenvolupament de la societat de la informació.
L'Associació Espanyola d'Usuaris de Comunicacions i de la Societat de la Informació, AUTELSI, ha destacat el servei del Govern Basc Kzgunea com el "millor projecte o iniciativa per al desenvolupament de la societat de la informació".
KZgunea és un projecte d'alfabetització digital que va néixer el 2001 per impulsar la formació i l'ús de les TIC als municipis d'Euskadi. En l'actualitat, Kzgunea compta amb 276 centres, en 250 localitats, i supera els 315.000 usuaris registrats, dels quals més de 120.000 s'han format per primera vegada en Internet.
La Fundació Telefónica, la Comunitat de Madrid, el Govern de Navarra i l'Hospital Comarcal d'Inca també seran guardonats a l'acte de lliurament de premis tindrà lloc el 25 de febrer al Casino de Madrid.
Notícies relacionades
Relevant Content
- Comença el curs sobre seguretat en l'ús de les tecnologies
- Tots els tràmits d'ocupació de la via pública es gestionaran electrònicament, a Lleida
- Entrevista al responsable d'administració local i ciutadania del CESICAT, Jordi Batlle
- La Paeria aposta pel model web 2.0
- Més de 5.000 inscrits, per fer les proves de l’ACTIC
- S'han fet públics els guanyadors dels Premis Nacionals de Comunicació




Envia un nou comentari