"Les TIC i la discapacitat”, als Premis Blocs de Catalunya 09
El bloc Les TIC i la Discapacitat, del qual és coautor Carlos Garcia, dinamitzador del Punt TIC del Consell Comarcal del Baix Ebre, es presenta als Premis Blocs Catalunya 2009, dins la categoria de Blocs TIC.
En aquest bloc es publiquen notícies i activitats relacionades amb les noves tecnologies de la comunicació i la informació per a persones amb discapacitats i/o necessitats educatives especials. A més a més, també s'actualitza amb altres accions d'interès de les associacions de les Terres de l'Ebre.
La seva tasca d'assessorament i difusió, ja el va fer mereixedor del segon premi en la segona edició dels Premis de Continguts Digitals de Sant Feliu, el passat mes de maig. Per donar el vostre suport a aquest bloc dins el concurs, podeu fer clic en aquest enllaç del portal Premis Blocs Catalunya, fins el proper 10 de setembre. Només heu d'incloure la vostra adreça de correu electrònic.
Notícies relacionades
Relevant Content
- Diagnòstic del treball amb persones amb diversitat funcional
- Les TIC i la discapacitat, bloc guanyador als premis de Sant Feliu
- Entrevista a Lluïsa Miralles, dinamitzadora dels Punt TIC-Òmnia de Valls
- Vídeo de la jornada "TIC i presons"
- El CTC de Masquefa, en imatges!
- Vídeo "L'impacte de les TIC i Internet als centres penitenciaris"




Envia un nou comentari