Coneixem el projecte "TIC i discapacitat" del Punt TIC - Òmnia de Blanes
El Punt TIC Òmnia de Blanes i l'Associació Aspronis són les encarregades de tirar endavant el projecte "TIC i discapacitat". L'objectiu és que els alumnes guanyin autonomia i independència en les seves relacions amb les TIC.
Cada quinze dies els participants, la monitora i els dinamitzadors de l'Òmnia de Blanes es reuneixen al punt per a treballar en el coneixement de les TIC. Ho fan a través de jocs però, al final de cada sessió, els alumnes han après contingut nou: des de fer servir el ratolí a fer cerques per Internet.
Aspronis és una associació sense ànim de lucre dedicada a la inserció social i laboral de les persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca de la Selva i l'Alt Maresme.
Podeu conèixer més i millor el que es fa l'Òmnia de Blanes si feu click en el següent videoreportatge!
Notícies relacionades
Relevant Content
- Vídeo-reportatge sobre "Tic x Tots", un projecte d'accessibilitat a Blanes
- Biblioteques de Barcelona s'adapta a persones amb diversitat funcional
- El servei de préstec d'aparells adaptats arriba als punts TIC de Lleida
- Has vist el nou vídeo de presentació de la Xarxa Òmnia?
- Reportatge sobre el programa Arromi a l'Òmnia Gao Kaló
- Sistema SPQR: informació accessible amb codis QR










