Vídeo de la Jornada de Cloenda de la Formació Comunitària 2010
El passat 8 de juliol va tenir lloc l'acte de cloenda de la primera edició de la Formació Comunitària, on han participat els projectes Xarxa Òmnia, Aprendre a Aprendre, Plans de Desenvolupament Comunitari i el Pla Integral del Poble Gitano.
La cloenda va comptar amb la participació del secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions públiques, Josep Maria Cívis, el director general de la mateixa àrea, Xavier Garriga, i el subdirector general d'Associacionisme i Cooperació Social de la Direcció General d'Accció Ciutadana, Ramon Vílchez.
També van estar presents més de 150 tècnics i tècniques dels programes de la SAC. La participació durant el transcurs de les sessions formatives va ser, però, quasi el doble.
A continuació, pots veure un vídeo que resumeix el transcurs d'aquesta darrera jornada de Formació Comunitària i les principals intervencions que hi van tenir lloc.
Recorda que pots continuar treballant de forma transversal amb la resta de programes a la nostra Comunitat virtual.
Notícies relacionades
Relevant Content
- Així va ser el taller de webmakers de La Konfraria La Vila del Pingüí
- Segona trobada d'Òmnia a Terrassa (vídeo)
- Taller de Robòtica Educativa per a dinamitzadors/ores de la Xarxa Punt TIC (video)
- Vídeo de la Jornada de Seguretat Informàtica a Telestany
- Curs d'iniciació a la informàtica
- Vídeo per a la cloenda de la Formació Comunitària 2010










