La formació va començar la setmana passada i continuarà aquesta. En total consta de cinc sessions de tres hores. Les dues primeres es van realitzar el 13 i 15 de març i les altres tres es desenvoluparan el 19, 20 i 22. Es pot assistir a tot el curs o a sessions independents en funció del interès de cadascú.
Temari i data de les sessions:
Sessió 1 - 13 de març: Per què ens cal entrendre la nova realitat digital?
- Entenent el mercat actual.
- Com passem del món 1.0 al 2.0.
- Internet i la creació de comunitats.
- Entorns relacional i viral.
- els mitjans comprats als mitjans guanyats a internet.
Sessió 2 - 15 de març: Com gestionar la nostra reputació online?
- Entenent els vextors del món digital.
- Quan el món digital influeix sobre les persones.
- Com gestionar i monitoritzar la reputació on-line.
- Eines de control de la reputació a Internet.
Sessió 3 - 19 de març: Com les xarxes socials poden promoure el teixit econòmic?
- Facebook: Pàgines d'empresa vs. perfils vs. grups; aplicacions per equipar una pàgina de Facebook.
- Twitter: Què és, per a què serveix i com fer-lo servir.
- Altres xarxes socials: Linkedin, Youtube i Flicr.
Sessió 4 - 20 març: Internet com a motor de posicionament.
- Eines 2.0: Dels blogs a les wikis.
- Tècniques per aconseguir l'èxit en SEO.
- Principals característiques d'una web que ens cal conèixer.
- Implicacions socials i Web 2.0.
- Google Analytics i Adsense: Com rendibilitzar la Web.
Sessió 5 - 22 març 2013: Màrqueting mòbil i tendències de futur.
- Món Google: Maps, trends, shopping, etc.,..
- Codis QR.
- Aplicacions Mòbils.
- Google i el futur digital.
Trobareu tota la informació detallada a l'esdeveniment de Facebook.