La pàgina web de la Xarxa Punt TIC és el nexe comú i punt de trobada de totes les informacions de la Xarxa. Fa les funcions d’aparador i repositori de recursos, notícies i comunicacions. Per una persona externa, serveix com a porta d’entrada per a conèixer què és i què s’hi fa als Punts TIC. Per tant, és un canal de comunicació cap a tota la ciutadania. Per a una persona dinamitzadora o una entitat gestora és un espai de gestió i consulta habitual. A través de l’àrea privada dins del propi web, es poden consultar i modificar les dades del Punt TIC, així com crear una sala de videoconferències i publicar programacions d’activitats, informacions d’interès, notícies i esdeveniments.
Què farem a la trobada?
Proposem una trobada virtual el dimarts 31 de maig a les 12 h per aprendre a utilitzar els diferents recursos de la web disponibles per a persones dinamitzadores i responsables dels Punts TIC. De la mà de l’Oficina Tècnica i de Dinamització, farem un recorregut per l’àrea privada de la pàgina web de Punt TIC per conèixer com modificar la fitxa del Punt TIC, fer diferents tipus de publicacions i crear una sala de videoconferències, així com localitzar les dreceres a altres portals de Punt TIC com el CampusLab i el Mattermost. Pots apuntar-te al formulari a través d'aquest enllaç.