Socialbakers ha fet una anàlisi sobre Twitter
Socialbakers ha fet una anàlisi sobre Twitter.

Un estudi elaborat pel portal Socialbakers demostra que els tuits que van acompanyats d'alguna fotografia, infografia, etc. provoquen més interacció i compromís amb els seguidors. L'anàlisi s'ha realitzat entre l'1 i el 9 de novembre i ha analitzat 1 milió de tuits. Desvetlla que el 47% dels missatges que van produir alguna interacció contenien almenys una imatge.

Tuits amb més interaccions

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No és una informació nova, ja fa temps que s'afirma que afegir imatges i vídeos als missatges de Twitter crida més l'anteció. Tot i així, només el 10% dels tuits analitzats comptaven amb una imatge i l'1% amb un vídeo.

Socialbakers s'ha plentejat, doncs, per què la gent no posa més imatges als seus tuits i conclou que és a causa de la pròpia naturalesa de la xarxa de microblogging, ja que es caracteritza per la immediatesa. I, si es retransmet algun esdeveniment des de Twitter o es manté una conversa amb algú, s'entén que no hi hagi temps per incloure-hi una imatge. La limitació dels 140 caràcters també és un factor que no ajuda a utilitzar més imatges.

Tipus de continguts a Twitter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Font: xarxanet.org