Un estudi elaborat pel portal Socialbakers demostra que els tuits que van acompanyats d'alguna fotografia, infografia, etc. provoquen més interacció i compromís amb els seguidors. L'anàlisi s'ha realitzat entre l'1 i el 9 de novembre i ha analitzat 1 milió de tuits. Desvetlla que el 47% dels missatges que van produir alguna interacció contenien almenys una imatge.
No és una informació nova, ja fa temps que s'afirma que afegir imatges i vídeos als missatges de Twitter crida més l'anteció. Tot i així, només el 10% dels tuits analitzats comptaven amb una imatge i l'1% amb un vídeo.
Socialbakers s'ha plentejat, doncs, per què la gent no posa més imatges als seus tuits i conclou que és a causa de la pròpia naturalesa de la xarxa de microblogging, ja que es caracteritza per la immediatesa. I, si es retransmet algun esdeveniment des de Twitter o es manté una conversa amb algú, s'entén que no hi hagi temps per incloure-hi una imatge. La limitació dels 140 caràcters també és un factor que no ajuda a utilitzar més imatges.
Font: xarxanet.org