L'Associació Espiral, Educació i Tecnologia pretén amb aquesta convocatòria valorar la importància i repercussió d'experiències educatives, desenvolupades amb ajuda d'eines digitals, per al desenvolupament de continguts curriculars i motivació de l'alumnat. Així com, reconèixer el treball dels diferents professionals de l'educació a través de l'aplicació de tendències educatives a l'aula.
En aquesta tretzena edició del premi no només canvia el nom, també ho fan les categories en què es pot participar. Així, n'hi ha una dedicada a les tendències en pràctica i desenvolupament, i una altra a les tendències en perspectiva:
Categoria 1: Tendències en pràctica i desenvolupament
Tendències que per la seva trajectòria i pràctica mereixen ser presentades i difoses, valorant la fortalesa que les guia i la maduresa dels seus dissenyadors/ores versades en Gamificació, Flipper Classroom, ABP i MicroAprendizaje.
- Infantil
- Primària
- Secundària
- Batxillerat
- FP
- Adults-Universitat
Categoria 2. Tendències en perspectiva
Tendències que pel seu caràcter innovador comencen a sorgir a les aules, als centres, amb vocació de futur. Versadas en neuroeducación, Sistemes Conversacionals, Aprenentatge Basat en Esdeveniments, Wearables i Big Data.
La inscripció de candidatures està obert des del 25 de març de 2019 i s'hi podrà participar fins a l'1 de maig. Aviat es donarà a conèixer on i quan es farà l'acte de lliurament de premis.
Per a més informació, podeu consultar les bases del premi.