Atenció i qualitat de serveis al client
Atenció i qualitat de serveis al client. 2016. Tipus de lletra: Telecentre de l'Alt Urgell. Llicència: Tots els drets reservats.

La formació tindrà lloc al CETAP tots els dilluns i dimecres entre el 4 i el 27 d'abril en horari de 15 a 17 hores. L'objectiu del curs és facilitar els els coneixements, actituds i habilitats d'atenció i qualitat de servei al client per obtenir un bon retorn així com desenvolupar i potenciar habilitats per detectar necessitats i interessos del client, que aportin beneficis compartits.

El programa del curs inclou:

  • Qualitat
  • La comunicació: base de la projecció, interacció i negociació
  • Necessitats, interessos i decisions
  • Aproximació al client
  • Beneficis de la fidelització i costos d'una incorrecta atenció al client
  • Bases de l'atenció telefònica

Podeu realitzar la inscripció al curs via telèfon al 97.335.57.98 o per correu electrònic a cetap@alturgell.cat.