Informàtica, ciberseguretat, telèfons mòbils, tràmits, internet i moltes propostes més dinamitzaran els matins del Punt Òmnia Can Maset de L’Escala. En concret, els dilluns, hi haurà sessions d’informàtica bàsica de 9 a 10 hores, de ciberseguretat de 10.15 a 11.15 hores, d’atenció individualitzada (cal demanar cita prèvia) d’11.30 a 12.30 hores i d’accés lliure de 12.30 a 13.30 hores; els dimarts, hi haurà sessions de telèfons mòbils de 9 a 10 hores, de tràmits i cites prèvies de 10.15 a 11.15 hores i del Servei d’Ocupació de Catalunya d’11.30 a 13 hores; els dijous, hi haurà sessions d’atenció individualitzada (cal demanar cita prèvia) de 9 a 10 hores, de telèfons mòbils de 10.15 a 11.15 hores i del Servei d’Ocupació de Catalunya d’11.30 a 13 hores, i els divendres, hi haurà sessions d’internet pràctic de 9 a 10 hores, d’informàtica de 10 a 11 hores, d’atenció individualitzada (amb cita prèvia) d’11 a 12 hores, de Ràdio L’Escala de 12 a 12.30 hores i d’accés lliure de 12.30 a 13.30 hores. Excepcionalment, els dimecres, s’oferirà assessorament, acompanyament i suport en línia d’11.30 a 13 hores.
Les formacions començaran els primers dies del mes d’octubre i finalitzaran a mitjans del mes de desembre. Les persones interessades podran apuntar-se els dilluns, els dimarts, els dijous i els divendres de 9 a 13 hores al Punt Òmnia Can Maset de L’Escala. La data límit serà el pròxim dimarts 26 de setembre. Per a més informació, es pot enviar un correu a lescala@xarxaomnia.gencat.cat o trucar al 618 984 651.