Telecentres de 30 països diferents organitzaran activitats en el marc d'aquesta iniciativa amb l'objectiu d'apropar les noves tecnologies a milers de persones. Aquesta nova edició se centrarà en l'ocupació i els llocs de treball digitals, tot buscant aconseguir que l'oferta i la demana de competències digitals coincideixin. Pretén sensibilitzar i abordar alguns punts clau que poden contribuir a les necessitats d'ocupació: la formació en competències digitals, les certificacions en TIC i l'accés a llocs de treball digitals.
Telecentre-Europe anima totes les xarxes i els telecentres europeus a participar en la Get Online Week 2014, organitzant activitats i formacions. Us hi animeu? Aquí teniu algunes propostes d'activitats que podeu realitzar:
- Relacionades amb l'ocupació:
- Competències digitals per a la capacitació laboral utilitzant una gamma de tecnologies i dispositius (per exemple, ocupació Toolkit)
- Avaluacions de competències digitals fent servir Skillage
- Els mitjans de comunicació social per als sol·licitants d'ocupació
- Relacionades amb els llocs de treball digitals:
- A la caça de llocs de treball digitals: Organitzar esdeveniments amb les PIME locals, les empreses TIC i de les oficines d'ocupació
- Certificació TIC
- Relacionades amb Internet per a la inclusió:
- Competències digitals per a persones que no s'han connectat mai
- Primer “clic” per a gent gran
- Introducció als mitjans socials
Tot i que la data assenyalada sigui la darrera setmana de març, aquesta campanya vol estar activa durant tot el mes. Així, les activitats als telecentres es desenvoluparan durant tot el mes.