A l'acte de presentació de l'esdeveniment, Alexander Riedl, subdirector de DG Connect de la Comissió Europea, han encoratjat els diferents telecentres europeus a participar a la Get Online Week. Es tracta d'una estratègia paneuropea que pretén posar en rellevància la importància de les competències digitals en el mercat laboral, tal i com ha afirmat Mara Jakobsone, President del Telecentre Europa, entitat promotora de la campanya.
També hi ha estat presents Roy Sharon (Director RSC) de Liberty Global i Piotr Pluta (EMEA Corporate Affairs Director) de Cisco, els quals han valorat la Get Online Week com una iniciativa important per a la indústria. A través d'aquesta iniciativa, els telecentres poden contribuir a l'economia digital i el mercat únic, mitjançant la potenciació de l'adquisició de les competències digitals per part del ciutadans.
La campanya, que es durà a terme oficialment entre el 14 i el 20 de març, es centra en la promoció de l'ús d'Internet amb especial cura als aspectes de la privacitat i la seguretat en l'ús de les eines tecnològiques, d'una banda, i en els treballs digitals, d'una altra. Cada any la campanya GOW és organitzada per Telecentre Europa, una organització no governamental que representa les organitzacions d'inclusió digital a tot Europa.
Gabriel Rissola, director de Telecentre Europa, ha afirmat:
"Telecentre Europa es complau a llançar GOW d'aquest any a Amsterdam, una ciutat intel·ligent coneguda per la seva tecnologia, la innovació i l'educació d'alta qualitat. Una Europa intel·ligent genera nous llocs de treball i serveis digitals, però cal assegurar-se que ningú es quedi enrere i les oportunitats són iguals per a tothom. GOW ha de servir per promoure les habilitats digitals per a l'ocupació i la inclusió, la construcció de la confiança i la confiança de la gent en l'ús de la tecnologia i l'Internet. "
Laurentiu Bunescu, director de campanyes de Telecentre Europa, ha afirmat que:
"No tothom depèn de la velocitat quan es tracta d'habilitats digitals encara. Un terç dels treballadors europeus té baixa o cap habilitat digitals "
Així, els telecentres europeus estan d'acord amb el què afirma la industria digital: s'ha fet molt feina, però encara queda molt més per fer.