La primera és una càpsula formativa sobre aspectes legals de l'empresa a Internet, que es realitzarà el 3 de juliol, i la segona un curs de dos dies de durada sobre màrqueting digital.
Informació de les formacions:
Càpsula TIC: Aspectes legals a de l'empresa a Internet
El 3 de juliol, de 9.30 a 12.30 h.
Conèixer el marc legal a l’entorn dels usos de la xarxa és imprescindible per a qualsevol empresa que es vol plantejar la seva estratègia digital. L’objectiu d’aquesta càpsula és donar les indicacions bàsiques que han de permetre evitar problemes de legalitat a l’entorn de les eines i recursos que facilita l’entorn Internet.
Continguts:
- Textos legals del web.
- Seguretat i protecció de dades del client.
- Enviament de comunicacions comercials per via electrònica.
- Contractació electrònica i defensa dels consumidors.
Forma't en màrqueting digital: posicionament en cercadors i estratègia en xarxes socials
7 i 9 de juliol de 9.30 a 13.30 h.
El canvi en la manera de comunicar-nos que ha provocat la web 2.0 o web social, fa que empreses i organitzacions es plantegin nous reptes en la manera com es comuniquen i arriben al client. Per adaptar-se a aquest canvi de paradigma hi ha aspectes clau com ara estar ben posicionats en cercadors, mesurar les visites al web corporatiu, conèixer quina opinió genera el producte o marca i quina la competència, aprofitar canals com el mail màrqueting, entre d’altres. L’objectiu d’aquest curs és aportar un coneixement bàsic sobre les estratègies i recursos que cal tenir en compte per a la comunicació de la nostra empresa en l’entorn online.
Continguts:
- La cerca a Internet
- La web: objectiu, estructura, construcció, usabilitat i gestió.
- Posicionament als cercadors: SEO, com generar trànsit gratuït.
- Blog màrqueting
- Publicitat i campanyes online: SEM, com generar trànsit de pagament.
- Gestió i estratègia a les xarxes socials.
- El màrqueting directe online.
- Directoris, verticals i portals d’oci.
- Analítica web
- Màrqueting mòbil
- E-mail màrqueting