Del 18 al 24 de març els telecentres d'arreu acolliran formacions i activitats en el marc de la Setmana Europea de les Competències Digital (Get Opnline Week). Enguany se centrarà en tres temes: El portfoli de competències digitals (e-skills portfolio), la identitat digital i el viatge online.
Enguany la campanya no s'adreçarà només a les persones que encara no han accedit a Internet i ho fan per primer cop, també se centrarà en apoderar els joves que ja fan servir Internet amb activitats que enforteixin els seus coneixements per utilitzar l'Internet i la tecnologia per desenvolupar encara més la seva vida personal i professional. En aquest sentit, també intentarà promoure els estudis en noves tecnologies entre els i les joves, ja que, és un sector amb futur que no s'ha vist tan afectat amb la crisi econòmica.
A més, les activitats intergeneracionals tindran forta presència en aquesta campanya, tot connectant joves i persones grans.
Des del seu llançament l'any 2010, la campanya Get Online Week ha arribat a més de 500.000 europeus en més de 20.000 centres de tot Europa i més de 100.000 persones han utilitzat el Internet per a la primera vegada. En la darrera edició, uns 10.000 telecentres de més de 50 països d'Europa, Àsia i Àfrica van acollir activitats.