Ier concurs de creació d'spots publicitaris on Dipity.
Organisme: Confederació de Centres Juvenils Don Bosco - PSND - INJUVE.
Objectius: fer un spot amb les següents característiques:
- Sensibilitzar i informar sobre l'inici dels consum de drogues als joves, especialment sobre la cocaïna, l'alcohol i el cànnabis.
- Sensibilitzar i informar als joves sobre els efectes de les esmentades drogues.
- Han de presentar-se en sistema PAL i suport DVD.
- Els spots han d'estar realitzats en alguna/es de les 4 llengües oficials de l'estat, però hauran d'estar subtitulats en castellà (sai estan en alguna altra llengua).
- El límit de l'spot són 3 minuts (incloent-hi crèdits).
- Els spots han d'incloure els logotips de la Confederació i les institucions promotores.
Participants:
- Grups de joves de 14 a 30 anys.
- L'equip creatiu només el pot formar grups de joves d'entre 14 i 18 anys.
Premi:
- Càmera de vídeo i 5 ipods per al grup guanyador.
- Ús del lema de l'spot a les properes campanyes de la confederació.
Termini de presentació: 5 de maig de 2009.
Més informació:
- Informació general sobre el premi.
- Fitxa d'inscripció.
- Autorització (per als menors d'edat).