Durant aquests mesos de treball, 7 equips i 30 participants començaven el repte d'accelerar i desenvolupar els seus projectes durant 6 mesos, amb la finalitat de poder presentar els seus productes a la indústria dels videojocs.
Els equips han après disseny, producció, màrqueting i perspectiva de negoci de la mà de persones docents i professionals reconegudes dins de la indústria del sector dels videojocs com són Daniel del Olmo, Alexandra Samper, Héctor Fuster, Raúl Garcia, David Jaumandreu, entre d'altres. També han pogut gaudir de tallers especialitzats, impartits per grans professionals com per exemple taller de narrativa, de programació, de UX/UI, de User Acquisition, de Crowdfunding o de dret i videojocs. Aquí podeu trobar més informació.
Els equips han rebut més de 80 hores de mentories personalitzades i també els ha permès enfocar els seus projectes de manera més acurada i poder rectificar per poder perfeccionar els seus videojocs. El passat divendres dia 11 de juny el programa va arribar a la seva fi, i els equips participants presentaven els seus projectes davant del jurat. Els projectes presentats han estat:
- Purple T Game- Projecte Laniakea
- DrimTiGames- Projecte Surface Rush
- Roberto Serrano- Projecte Model Human
- 500 Miles Studio- Projecte AYA
- Lanyu- Projecte Make your adventure
- Drowsy Whale- Projecte McSpace Colesseum
Els tres projectes guanyadors han estat Roberto Serrano i el seu robot Model Human, Drowsy Whale amb McSpace Colesseum i Lanyu EStudio i Make your adventure. Aquests tres equips han estat premiats amb la seva participació a la Fira Internacional Devcom NRW Indie Expo 2021 que tindrà lloc els propers 23 a 27 d'agost a Alemanya.