Telecentre-Europe assegura que les xarxes de telecentres de diferents països van generar una àmplia participació en les activitats de la Get Online Week (GOW). La majoria d'aquestes s'adreçaven principalment als joves i a les persones en situació d'atur, però també hi va haver accions dirigides a altres públics, com ara, persones immigrades, la gent gran, persones amb discapacitat, etc. El vice-president de la Comissió Europea, Andrus Ansip, va afirmar al seu blog que "esdeveniments com la la Get Online Week són una gran manera de promoure la tecnologia com una carrera. Són també d'informar, animar i capacitar les persones".
Telecentre-Europe i els seus socis nacionals utilitzen diverses eines per registrar els participants de la campanya a tot Europa. Estimacions inicials mostren que més de 50.000 europeus hi van participar. Aviat es presentarà un informe complet de la campanya amb xifres finals i estadístiques. Com a països més actius en l'edició d'enguany destaquen Letònia, Rússia, Romania, Itàlia, Lituània, Polònia, Alemanya, Sèrbia, Espanya, Grècia i Hongria.
A partir de les dades processades fins al moment, es pot veure que les dones joves de 16-24 anys i els/les estudiants han estat l'audiència més activa en les activitats de GOW. Una mica més del 51% dels participants eren dones i més de la meitat dels enquestats en tots els països (gairebé el 53% o més de 15.500) eren estudiants.
En el marc d'aquesta campanya s'han organitzat formacions i tallers sobre els beneficis dels mitjans socials, el potencial de les carreres TIC, la robòtica educativa i la codificació, entre d'altres. Dues plataformes online, YouRock.jobs i Skillage.eu, s'han promogut com a eines d'ocupabilitat. YouRock és una xarxa social professional adreçada a joves, mentre que Skillage és una eina en línia que ajuda els joves a comprendre els coneixements en TIC més sofisticats necessàries per al mercat laboral.
Durant els dies de la campanya es van publicar més de 1.600 tuits amb el hashtag #GOW15 per més de 700 usuaris de Twitter.