La Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació i el Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) col·laboren en l’execució del programa Connecta't, d’alfabetització digital per a la recerca de feina. El programa s’adreça a les persones que es troben en situació d'atur, registrades a les oficines de Treball de la Generalitat, amb especials dificultats per trobar feina. L’objectiu és oferir-los una mínima formació en tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i dotar-los d’eines digitals per a la recerca d’un lloc de treball.
En el decurs d'aquesta jornada formativa, van intervenir Carles Flamerich, director general del Telecomunicacions i Societat de la Informació; Àngela Seira, responsable de Suport i Planificació; Ricard Faura, cap del Servei de Societat de Coneixement; Eulàlia Berna, responsable d'Àrea de Serveis a l'Empresa - SOC i Francesca Martín coordinadora del programa Connecta't 2011 acompanyada per Ruth Riesco i Vanessa Baeza que conformen l'equip de coordinació.
Es va aprofitar la sessió per repassar diverses eines de treball com ara el Google Docs, els recursos que els hi ofereix la plataforma Moodle o consells pràcticas a l'hora de fer i presentar un bon currículum.
El programa Connecta’t preveu la realització d’altres sessions formatives al territori, per tal de poder facilitar una major assistència i comoditat per al personal que no pugui assistir a aquesta primera jornada.