El catàleg de persones expertes, és una eina virtual on els dinamitzadors/ores i altres persones relacionades amb la nostra xarxa poden crear la seva fitxa, tot donant a conèixer la seva experiència professional i els seus coneixements.
Impulsada per l'Oficina Tècnica de la Xarxa Punt TIC, aquesta eina porta des de 2017 oferint a entitats gestores, dinamitzadores i altres agents relacionats amb la Xarxa, perfils de persones expertes en diferents matèries TIC, recollir i donant a conèixer el talent que hi ha a la xarxa.
Encara no formes part? T'animem a sumar-se al catàleg. Fer-ho és molt fàcil.
Com crear-se la fitxa?
1. El primer pas per crear un perfil al catàleg és accedir al compte personal de Punt TIC (si no recordes el nom d'usuari, pots recuperar contrasenya amb el teu correu electrònic).
2. Un cop dins, és recomanable editar la fitxa de dinamitzador/a i afegir-hi una foto. On es mostra la teva informació, trobaràs l'opció de "Crea la teva fitxa d'expert" i fent clic accediràs al formulari per fer-ho. Et demanarà el teu nom d'usuari de Punt TIC, una petita presentació i introduir els teus àmbits d'expertesa (podràs afegir-hi més d'un, però ho hauràs de fer un per un). Verifica que tot és correcte i desa. El teu perfil s'afegirà al catàleg de forma automàtica.
Si trobes qualsevol dificultat o vols suggerir nous àmbits d'expertesa, pots posar-te en contacte amb l'Oficina Tècnica de la Xarxa Punt TIC aquí.