La línia que seguirà aquesta nova edició del #SMMDay és el contingut de valor i l'aprenentatge dels aspectes bàsics que ajudaran als i les participants a aconseguir un major i millor coneixement sobre els temes 2.0 que més t'interessen. Aquí tens la llista de ponents i el programa previst:
- 9:00h - Acreditacions
- 9:30h - Presentació del projecte social "Homeless Entrepreneur" a càrrec d'Andrew Funk
- 9:45h - Com treure-li profit a SEMrush de forma estratègica a càrrec de Rotislav Torchinskiy
- 10:15h - Cinc secrets que l'Inboud revel·la sobre el màrqueting i les vendes a càrrec de Pau Valdés
- 10:50h - Riscos i perills en seguretat digital que afecten a la teva gestió en xarxa a càrrec de Selva Orejón
- 11:30h - Dues eines que has de conèixer al 2016: Snapcatch i Growth Hacking Marketing a càrrec de Pedro Rojas
- 12:15h - Coffee Break
- 12:55h - Aprèn a mesurar els resultats reals a les teves xarxes socials i aporta beneficis a la teva estratègia a càrrec de Víctor Puig
- 13:30h - Cria i cura de Leads: posa un "magnet " al teu camí digital i atrau a més clients potencials a càrrec de Iñaki Tovar
- 14:05h - Estàs preparat pel Social Selling? a càrrec d'Àlex López
- 14:40h - Keynote final: Cap a on va el Social Media al 2016? a càrrec de Maria Redondo
Les places són limitades i tenen un cost de 10 euros, que es destinaran al projecte "Homeless Entrepeneur". Podeu aconseguir les entrades de forma online.