Dia: 2 de desembre de 2010
Horari: de 8.40 a 10.30 h
Lloc: UEI (Av. Europa, 21 - Granollers)
Ponent: Ramon Costa, Business Productivity Advisor del Centre d'Innovació en Productivitat de Microsoft
L'anomenada Web 2.0, tot el conjunt d'eines i aplicacions Internet al voltant de les xarxes socials, blogs, microblogs,... ha suposat, i suposarà, un canvi radical en com les persones ens comuniquem i col·laborem amb el nostre entorn.Aquest canvi afecta a les persones, però també a les empreses, les quals s'han d'adaptar a un nou context en la manera de relacionar-se amb els seus clients, consumidors, proveïdors,..., i en com gestionen la seva presència a la xarxa i la seva reputació online.
Això suposa tot un seguit de noves activitats, per part d'un o mes professionals de l'empresa, l'aparició de nous rols, com el "Community Manager" i, sobretot, de la necessitat de definir molt bé què volem i per què i quan temps hi dediquem.
I és aquí on vol fer incís aquesta píndola, en compartir amb els assistents l'experiència pràctica del ponent i del Centre d'Innovació en Productivitat, en la gestió, efectiva i productiva de tots els canals 2.0 en els que és present
- Com treure valor de les Xarxes Socials?
- Ús, extern, de la web 2.0: canals 2.0
- Ús, intern, de la web 2.0
- La integració externa-interna d'aquests canals
- Consell de gestió, productiva, de totes aquestes eines