Objectius:
- Identificar les peculiaritats i característiques de la comunicació a través d'Internet, i la seva adequació a la comunicació de les organitzaciones socials.
- Millorar els coneixements generals del personal de les organitzacions de les eines de treball i comunicació disponibles a Internet.
- Identificar i conèixer com funcionen a nivell bàsic les eines més apropiades per a les diferents necessitats de l'associació ( blocs, Flickr, YouTube i pàgines wiki).
PROGRAMA:
(Mòdul 5 hores)
1) Internet, la nova revolució comunicativa
a) Exigències, peculiaritats i reflexions al voltant de l’ús d’Internet com a eina de comunicació en les organitzacions.
b) Blocs, la revolució “postejada”. Experiències inspiradores sorgides i desenvolupades al sector.
(Mòdul 5 hores)
a) Aplicacions de difusió, classificació i recepció d’informació: favorits online, tags, wikis, RSS y lectores de feeds y grups
b) Multimedialitat: flickr, boomp3 i youtube. Quan els ciutadans comparteixen les seves mirades i les seves veus .
DESTINATARIS:
Responsables i membre de les àrees de comunicació de les entitats. Cal que tinguin coneixements bàsics d’informàtica i Internet.
NIVELL:
Bàsic: ús habitual del correu electrònic.
HORARI:
10 hores lectives 18 i 19 de setembre de 2007, de 9:30 a 14.30 hores.
IMPARTEIX:
Equip tècnic de Fundació Chandra.
PREU: Gratuït.
PLACES: 21 persones
LLOC: Aules de formació GESEM C/ Balmes 15, 1er pis. (cantonada amb Gran Via) Barcelona Universitat (L1 i L2) Edifici accessible per a persones amb mobilitat reduïda.
CONTACTE:
Aida Sánchez. Fundació Chandra.
INSCRIPCIÓ:
Inscriu-te emplenant aquest formulari