L’exposició ‘Digital Impact’ és una proposta disruptiva que reuneix les creacions de diversos artistes referents en art i en disseny digital d’arreu del món. En concret, setze artistes de diferents àrees presenten les seves obres mitjançant experiències pioneres, on el públic pot experimentar amb tecnologies avançades, elements visuals i videogràfics, algoritmes i codis, entre molts altres. La proposta vol esdevenir una experiència on poder explorar les sinergies entre l’art i el disseny digital, així com una oportunitat per a identificar les persones que estan incidint en el present i en el futur de l’àmbit i un fòrum on reflexionar sobre la revolució digital.
«L’objectiu és apropar l’art digital a la ciutadania. Aquesta és una proposta feta amb codi, feta amb dades, feta amb uns i zeros i sobretot feta amb pantalles i eines digitals», explica Pep Salazar, director de l’exposició ‘Digital Impact’ i del festival OFFF. «Vol ser una mostra oberta, que s’explica per ella mateixa i que busca emocionar les persones. El 70% són peces noves d’acord amb la creació digital, que és un art en constant evolució i en constant moviment. El públic pot veure art digital fet amb intel·ligència artificial, art digital fet amb dades, art digital generatiu i autogeneratiu i peces més analògiques», exposa Salazar.
L’exposició ‘Digital Impact’, que es troba al Disseny Hub Barcelona a la Plaça de les Glòries Catalanes número 37 de la ciutat de Barcelona, està impulsada pel Disseny Hub Barcelona i pel festival OFFF amb la col·laboració de la Regidoria de Turisme i Indústries Creatives de l’Ajuntament de Barcelona, del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i d’entitats i centres artístics de la ciutat de Barcelona com la Casa Batlló o el Liceu.
En aquest sentit, l’exposició ‘Digital Impact’ es podrà visitar fins al pròxim diumenge 27 d’agost.