Des de l'Oficina de Dinamització de la Xarxa Punt TIC hem creat el Catàleg de persones expertes i referents de la Xarxa Punt TIC, on les persones de les entitats gestores, dinamitzadores o que tinguin un altre tipus de vinculació amb la xarxa poden tenir el seu perfil d'expert/a. És una manera de recollir i donar a conèixer el talent que hi ha a la xarxa.
A més, volem que esdevingui un recurs útil per a les persones o organitzacions que necessitin recórrer a un expert/a per fer una conferència, impartir un curs o fer-li una consulta al voltant de la temàtica que domina.
Animem a totes les persones vinculades amb la Xarxa Punt TIC a sumar-se al catàleg. Fer-ho és molt fàcil. T'ho expliquem!
Com crear-se la fitxa?
El primer pas per crear un perfil al catàleg és accedir al compte personal de Punt TIC (si no recordes el nom d'usuari, pots recuperar contrasenya amb el teu correu electrònic). Un cop dins, és recomanable editar la fitxa de dinamitzador/a i afegir-hi una foto, en cas de que no se'n tingui encara. On es mostra la teva informació, trobaràs l'opció de "Crea la teva fitxa d'expert" i fent clic accediràs al formulari per fer-ho. Et demanarà el teu nom d'usuari de Punt TIC, una petita presentació i introduir els teus àmbits d'expertesa (podràs afegir-hi més d'un, però ho hauràs de fer un per un). Verifica que tot és correcte i desa. El teu perfil s'afegirà al catàleg de forma automàtica.
Si trobes qualsevol dificultat o vols suggerir nous àmbits d'expertesa, pots posar-te en contacte amb l'Oficina de Dinamització de la Xarxa Punt TIC escrivint a oficina.tecnica[arrova]punttic.cat o trucant al 902 365 209.