Segons dades de l'organització de la 7a edició de la Get Online Week, de totes les persones participants en les activitats de campanya al voltant de 79.000 eren joves i 12.000 estaven en situació d'atur. Un total de 29 socis van organitzar un total de 5100 activitats, un número que suposa la xifra més alta d'entitats aliades per a fer possible una nova edició de la Get Online Week.
A les xarxes socials també es va sentir la veu de la GOW16. Es van generar gairebé 1.400 tuits totals que van impactar en un total de 3 milions de persones. Les publicacions al Facebook de Telecentre Europe van arribar a més de 5.100 persones i van generar més de 12.200 impressions en una setmana. Us deixem amb el relat transmèdia de tot el que va passar a les xarxes aquells dies!
Des de la primera edició de la Get Online Week, al 2010, més de 15 milions d'europeus i europees s'han vist beneficiats de la iniciativa, han reflexionat sobre la importància de la capacitació digital i han constatat la feina que es realitza als telecentres.