Resum Noticia:

Set-cents punts de venda de premsa de Barcelona comptaran abans de juny amb una pantalla plana, connexió wi-fi i màrqueting bluetooh per a mòbils.

Descripció:

Aquesta ampliació dels serveis dels punts de venda de premsa es realitzarà de la mà del projecte Canal-Kiosk, que començarà ara i que té com a objectiu realitzar les instal·lacions a tots els quioscos abans del mes de juny. Llavors, els punts de venda de premsa de Barcelona tindran una pantalla plana, una connexió ADSL, un dispositiu bluetooth de màrqueting i un sistema wi-fi que subministrarà connexió a internet als usuaris.

Mitjançant aquesta iniciativa, els quioscos de Barcelona oferiran continguts multimèdia i obriran noves vies publicitàries. 'La idea es crear el quiosc del segle XXI i Barcelona és el primer lloc del món on es fa la prova' ha explicat Theodor Trujillo, director general de Hermes Publicidad Cibernética, empresa implicada en el projecte.

La pantalla plana emetrà les 24 hores del dia continguts, dels quals el 30% seran publicitat, el 20% promocions i la resta programació informació local i aportacions dels usuaris. El màrqueting bluetooth servirà perquè els usuaris es descarreguin promocions de descompte i demos de nous productes.

L'Associació Professional de Venedors de Premsa de Barcelona i Província s'ha aliat amb diverses empreses per poder posar en funcionament aquest projecte.