L’Agència Catalana del Consum renova el seu web per respondre millor a les necessitats dels ciutadans
El web de l’Agència Catalana del Consum (ACC) permet als ciutadans resoldre els seus dubtes, realitzar consultes i fer reclamacions per Internet Per primera vegada, les reclamacions es podran presentar en línia. En un pas més per satisfer les demanades de les persones consumidores, l’Agència Catalana del Consum posa en marxa un nou espai web que apropa els seus serveis a la societat catalana i potencia la interacció amb els ciutadans.
Aquesta iniciativa forma part de la voluntat de l’ACC de posar a disposició de tots els públics una eina moderna i renovada que complementi les funcions d’informació, formació i actuació que desenvolupa l’Agència. Amb el nou web, l’ACC no només incrementa la comoditat dels usuaris per obtenir informacions, sinó que llença nous serveis com ara la possibilitat de realitzar tràmits via Internet.
El nou portal de l’Agència Catalana del Consum (www.consum.cat) és un referent tant per la informació que gestiona com pels serveis que ofereix als ciutadans i empreses del país. En aquest sentit, l’Agència disposa de nous serveis de gran utilitat pel dia a dia de les persones, entre els quals destaca el nou servei de reclamacions en línia. Aquesta utilitat permet que el dret dels ciutadans a presentar una queixa, denúncia o reclamació, s’exerceixi ara de forma més senzilla, còmoda i accessible, de la mateixa manera que se n’agilitza el procés de formalització.
Les persones consumidores, les empreses i els organismes de consum, també poden fer a partir d’ara les seves consultes des del mateix web. A més a més, una part dels continguts del nou web s’ofereixen en anglés.Aquesta iniciativa està en línia amb la vocació europea de l’ACC, que es fa palesa en el fet que l’Agència no només dóna serveis als consumidors que tenen un conflicte al propi país, sinó també a aquells que estan fora però que són ciutadans de Catalunya. Des de l’ACC es mantenen contactes amb Organismes de Consum de la resta de la Unió Europea, la qual cosa permet gestionar consultes i litigis de consum transfronterer, convertint-se en el representant del consumidor català a Europa.
Per primera vegada, les reclamacions es podran presentar en línia En un pas més per satisfer les demanades de les persones consumidores, l’Agència Catalana del Consum posa en marxa un nou espai web que apropa els seus serveis a la societat catalana i potencia la interacció amb els ciutadans. Aquesta iniciativa forma part de la voluntat de l’ACC de posar a disposició de tots els públics una eina moderna i renovada que complementi les funcions d’informació, formació i actuació que desenvolupa l’Agència. Amb el nou web, l’ACC no només incrementa la comoditat dels usuaris per obtenir informacions, sinó que llença nous serveis com ara la possibilitat de realitzara tràmits via Internet.
El nou portal de l’Agència Catalana del Consum (www.consum.cat) és un referent tant per la informació que gestiona com pels serveis que ofereix als ciutadans i empreses del país. En aquest sentit, l’Agència disposa de nous serveis de gran utilitat pel dia a dia de les persones, entre els quals destaca el nou servei de reclamacions en línia. Aquesta utilitat permet que el dret dels ciutadans a presentar una queixa, denúncia o reclamació, s’exerceixi ara de forma més senzilla, còmoda i accessible, de la mateixa manera que se n’agilitza el procés de formalització.
Les persones consumidores, les empreses i els organismes de consum, també poden fer a partir d’ara les seves consultes des del mateix web. A més a més, una part dels continguts del nou web s’ofereixen en anglès. Aquesta iniciativa està en línia amb la vocació europea de l’ACC, que es fa palesa en el fet que l’Agència no només dóna serveis als consumidors que tenen un conflicte al propi país, sinó també a aquells que estan fora però que són ciutadans de Catalunya. Des de l’ACC es mantenen contactes amb Organismes de Consum de la resta de la Unió Europea, la qual cosa permet gestionar consultes i litigis de consum transfronterer, convertint-se en el representant del consumidor català a Europa.