El portal web de l'ajuntament de Manlleu s'ha renovat i ha incorporat nous continguts amb l'objectiu d'esdevenir més innovador, atractiu i de fàcil consulta. Una de les novetats que incorpora és l'oficina virtual de tràmits municipals, que farà més simples, ràpids i còmodes els tràmits administratius, al mateix temps que fomentarà la transparència i l’eficiència en la gestió administrativa. És el primer ajuntament de la comarca d'Osona que ofereix aquest servei i un dels pocs de tot Catalunya.
A l'oficina de tràmits, anomenada l'Ajuntament a un clic, s’agrupen els tràmits que més fan servir la ciutadania i les empreses en les seves relacions amb l’ajuntament. Ara hi ha 32 tràmits que es poden realitzar de forma virtual per tothom que disposi d’un certificat digital gratuït, una xifra que en el futur s'anirà incrementant fins a assolir que el 100% dels tràmits es trobin disponibles.
Trobareu més informació a la plana web de l'Ajuntament de Manlleu: www.manlleu.cat.