D'acord amb la convocatòria, en el termini de 15 dies comptadors de l'endemà de la publicació en el tauler d'anuncis de l'AGAUR cal realitzar l'acceptació, d'acord amb el document normalitzat, signat pel representant de l'entitat. Aquest ajut s'haurà de justificar d'acord amb la base 17 de la convocatòria. El procediment és: justificar la realització efectiva de l'activitat no més tard del 31 de gener de 2009, aportant la documentació següent:
- Memòria justificativa d'acord amb uns models normalitzats.
- Estat d'ingressos i despeses totals de l'activitat.
- Justificació de la despesa realitzada, signada pel màxim responsable econòmic de la institució sol·licitant. Els ens privats sense finalitat de lucre i les corporacions públiques han de presentar a més a més els justificants de les despeses realitzades (factures) per l'import de l'ajut concedit, segons els conceptes detallats en el pressupost presentat en la sol·licitud de la subvenció.
Si necessiteu més informació us podeu comunicar, d'acord amb les instruccions que ofereix l'AGAUR, amb la Núria Ferrer - nferrer {arrova} agaur.gencat.cat -.
Enllaços d'interès:
- Plana web de la convocatòria FTIC 2007
- Convocatòria FTIC 2007 - DOGC-
- Resolució FTIC 2007
- Document d'acceptació de l'ajut