La campanya, que va començar el 2011, és una tasca conjunta de Telecentre Women i la Unió Internacional de telecomunicacions (UIT), l'Agència de l'ONU especialitzada en les TIC. Amb un total de 1,014,096 dones formades, la meta original d'un milió ha estat superada mitjançant els esforços combinats de 153 organitzacions adherides en 79 països.
"L'associació és clau en qualsevol empresa, i el que hem aconseguit fins ara amb aquesta campanya d'alfabetització digital és un testimoni d'això. Per tant, aprofito aquesta oportunitat per agraïr a ITU i a tots els nostres socis en aquesta campanya per acceptar el repte i per abraçar aquesta causa amb tant fervor," diu el Miguel Raimilla, Director Executiu de TCF. "Hem assolit ja el nostre objectiu, però l'obra no s'atura aquí. Encara hi ha molt més per fer fora d'aquí, i el programa continuarà per empoderar les dones arreu del món a través de les TIC, amb l'esperança d'inspirar el canvi", ha afegit.
TCF continuarà amb el seus esforços per potenciar les dones arreu del món, per dotar-les amb les habilitats TIC necessàries que els hi permetin participar activament en la societat de la informació actual.