Cartell promocional del Congrés d’Innovació Pública
. 2 025.

El futur de les administracions públiques es debatrà el pròxim 27 i 28 d’octubre al World Trade Center de Barcelona, amb motiu de l’XI edició del Congrés d’Innovació Pública (CIP25). 

Sota el lema “Governar el present, dissenyar el futur”, l’esdeveniment es presenta com l’espai de referència per compartir experiències, idees i solucions en l’àmbit de la innovació pública a Espanya i Amèrica Llatina.

Organitzat per la Fundació NovaGob, el congrés aposta per posar en el centre les persones, la tecnologia i els valors, amb l’objectiu d’impulsar institucions més obertes, inclusives i transparents. El programa inclourà més de 50 ponències i tallers pràctics, laboratoris d’innovació i espais de trobada per enfortir les xarxes de professionals públics de diferents territoris.

El CIP25 no és un congrés acadèmic, sinó un fòrum de practitioners, pensat per a aquelles persones que ja estan implementant iniciatives innovadores a les administracions o volen fer-ho. La majoria de ponents són professionals públics que compartiran experiències reals de transformació, aprenentatges i reptes.

L’edició d’enguany es vertebra a partir de sis eixos temàtics: innovació pública, transformació digital i intel·ligència artificial, talent de les persones al sector públic, administració fàcil, bon govern i administració robusta.

El congrés compta amb la col·laboració de diverses institucions, com l’Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona, i reforça la seva projecció iberoamericana amb la participació destacada de professionals i institucions d’Amèrica Llatina.

Quan

-

On

World Trade Center Barcelona
1ª planta Edif. Este, Moll de Barcelona, s/n, 08039 Barcelona
08039
Barcelona