D'ara en endavant Telecentre Europe es dirà ALL DIGITAL. La comunitat europea líder en la promoció de les competències digitals celebra deu anys d'associació, motivació, dedicació i desenvolupament, i aprofita l'efemèride per transformar-se i convertir-se en ALL DIGITAL.
Durant aquests 10 anys, la xarxa de telecentres europea ha fet front a diferents reptes, segons les necessitats del moment. En l'actualitat, posa el focus en els/les 170 milions d'europeus i europees que tenen un nivell insuficient de competències digitals. Treballa per donar-los suport en l'obtenció de les competències digitals necessàries per beneficiar-se dels serveis en línia i la recerca de treball, així com per tenir una millor qualitat de vida i sentir-se plenament inclosos en la societat digital d'avui.
L'any 2007, un petit grup de líders d'inclusió digital es va reunir per primera vegada a Barcelona per debatre sobre l'ampliació de les iniciatives locals i nacionals i el potencial d'una xarxa temàtica en l'àmbit europeu. Deu anys més tard, Telecentre Europe, ara ALL DIGITAL, és una de les principals associacions europees en l'àmbit de les competències digitals.
Amb els anys, Telecentre Europe va ser guiat pels seus valors fonamentals i els objectius estratègics definits a través dels plans estratègics. Ara considera que "en una societat digital que canvia ràpidament, l'organització ha de mantenir el ritme i redefinir-se cap a nous reptes i oportunitats". Per això ha fet aquest procés de transformació. Ara "té una nova visió que es basa en el passat i mira cap al futur. Una visió que s'ocupa de les mancances actuals i futures habilitats d'Europa. Una visió que tot abraça, i una nova identitat". ALL DIGITAL creu que cada europeu "hauria de ser capaç d'explotar els beneficis i les oportunitats creades per la transformació digital" i treballarà amb aquest objectiu.