El repte de l'edició d'enguany, organitzada pel Citilab i l'Escola de Noves Tecnologies Interactives (ENTI-UB), seran les matemàtiques. En aquesta GameJam la organització proposa una experiència extraordinària: explorar tot allò que cal per dissenyar jocs increïbles que construeixin la terra somiada per Seymour Papert, pioner de la intel·ligència artificial i inventor del llenguatge de programació Logo el 1968. Ell parlava d'uns i unes alumnes que gaudeixen sent pensadors computacionals, jugant i dissenyant jocs educatius relacionats amb les matemàtiques. L'objectiu és atraure als i les joves cap a les disciplines de les ciències, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (conegudes com a STEM per les seves sigles en anglès) i trencar estereotips.
La GameJam tindrà lloc entre el 6 i el 8 de maig al Citilab. Els participants tindran un repte i treballaran en grup dissenyant videojocs amb el suport de mentors experts de les entitats organitzadores durant 48 hores frenètiques i plenes d'adrenalina. Es recomana que els i les participants tinguin uns mínims coneixements sobre disseny de videojocs amb Scratch i estiguin interessats en la tecnologia i el món dels videojocs.
L'esdeveniment és gratuït però és necessari fer inscripció prèvia.